Overslaan en naar de inhoud gaan
Brabant in Beelden
Zoeken
In verhalen, nieuws, films en foto’s
Pagina Toegankelijkheid

Toegankelijkheid

Wij vinden het belangrijk dat de inhoud van onze website toegankelijk is voor iedereen die hier gebruik van maakt.

Toegankelijkheidsverklaring

In onze toegankelijkheidsverklaring kun je lezen in hoeverre brabantinbeelden.nl voldoet aan de bij wet gestelde eisen voor digitale toegankelijkheid (WCAG-EM). 

De toegankelijkheidsonderzoek van brabantinbeelden.nl kun je downloaden als pdf via deze link. Ook staat deze in het register van toegankelijkheidsverklaringen. Deze verklaring is verouderd. Er wordt nieuw onderzoek gedaan. Zodra dat afgerond is publiceren we de nieuwe verklaring hier.

Contact

Loop je tegen een probleem aan met digitale toegankelijkheid op deze website? Of heb je een vraag of opmerking over digitale toegankelijkheid?

Neem dan contact met ons op via info@brabantinbeelden.nl of 073-6818500. Je kunt binnen 5 werkdagen een reactie van ons verwachten.

Klachtenprocedure

De medewerkers BrabantinBeelden doen hun best je zo goed mogelijk te helpen. Is er toch iets gebeurd waar je een klacht over wilt indienen? Dat kan per e-mail naar info@brabantinbeelden.nl of per post naar: 

Brabants Historisch Informatie Centrum
t.a.v. Redactie BrabantinBeelden
Postbus 81
5201 AB 's-Hertogenbosch

Geef daarin zo duidelijk mogelijk de volgende zaken aan: 

  1. De datum waarop de klacht zich voordeed en (indien van toepassing) met welke medewerker je contact hebt gehad in de betreffende situatie 

  2. Een feitelijke omschrijving van je klacht 

  3. Wat je een goede oplossing zou vinden voor jouw klacht 

Bevat je klacht een opmerking over stuk uit de collectie van BrabantinBeelden? Zo ja, geef dan ook informatie door over het collectiestuk, zoals de URL van de webpagina en indien van toepassing Titel en Identificatienummer van de film.

Anonieme klachten kunnen we niet in behandeling nemen. Jouw gegevens en klacht worden vertrouwelijk behandeld en persoonsgegevens worden volgens de geldende wetgeving (AVG) verwerkt. Klachten over medewerkers bespreken we met de betreffende medewerker.  

Vervolg klachtprocedure 
Zodra we jouw klacht binnen hebben, nemen we deze klacht in behandeling. Je krijgt binnen vijf werkdagen een bevestiging van ontvangst.  

Een antwoord op jouw klacht ontvang je uiterlijk binnen zes weken na ontvangst. 

Bezwaar maken 
Als je niet tevreden bent over de behandeling van je klacht, kun je een bezwaarschrift indienen. 

Een bezwaarschrift dien je in bij de directeur van het Brabants Historisch Informatie Centrum, per e-mail via info@bhic.nl. Deze neemt binnen zes weken na ontvangst van het bezwaarschrift een beslissing en deelt deze schriftelijk aan jou mee (artikel 7:10, lid 3, van de Algemene wet bestuursrecht).